Ulotki
W ofercie naszej drukarni znajdą Państwo ulotki reklamowe w różnych formatach.
Jaki rozmiar ulotki wybrać?
Często klienci zadają takie pytanie - czy ulotka w rozmiarze który wybrałem/am nie jest za mała lub za duża?
Poniżej najpopularniejsze formaty ulotek oferowane przez ulotki777.pl
A7 to ulotka w rozmiarze 74 x 105mm - najczęściej stosowana jako forma kuponów czy małych ulotek z małą ilością treści.
A6 to ulotka w rozmiarze 105 x 148mm - bardzo popularna mała ulotka poręczna zarówno przy rozdawaniu ulotek na ulicy jak i kolportażu do skrzynek.
DL to ulotka w rozmiarze 99 x 210mm - podłużna ulotka często stosowana do wydruku bonów podarunkowych, voucherów czy ulotek na wysyłkę (idealnie pasuje do koperty DL)
A5 to ulotka w rozmiarze 148 x 210mm - jedna z najbardziej popularnych ulotek pizzeri, barów sushi czy ulotek developerów, na takiej ulotce zmieścimy większą ilość treści czy cenniki.
A4 to ulotka w rozmiarze 210 x 297mm - czyli rozmiar standardowej kartki z drukarki - duża ulotka stosowana do większych cenników lub ofert gdzie jest dużo treści. Ulotka idealna także do włożenia do teczek ofertowych które także Państwo znajdą w naszej ofercie wydruków.
Rozmiar ulotki niestandardowy - także oferujemy inne rozmiary ulotek ciętych - bierzemy pod uwagę to, że klient może mieć inną wizję swojej ulotki i jej rozmiaru dlatego możemy dociąć ulotki zgodnie z życzeniem klienta.
Ulotki reklamowe to nadal jedna z najpopularniejszych form reklamy bezpośredniej. Ulotki pomagają wypromować firmę zarówno wizerunkowo (rozpoznawalność marki) jak i promocyjnie.
Efektywność ulotek nigdy nie jest taka sama dla danego rodzaju biznesu - wszystko zależy poczynając od przejrzystości projektu, atrakcyjności ofert jak i sposobu kolportażu ulotek.
Zadając pytanie jak zrobić najlepszą ulotką dla mojego biznesu szukamy najistotniejszych odpowiedzi na które poniżej postaramy się odpowiedzieć.
Niestety nie ma złotego środka, gdyż do każdego człowieka trafi i przekona go co innego lecz jest kilka ważnych elementów, które w większości przypadków pomagają w pozytywnym i przejrzystym odbiorze ulotki reklamowej.
Potencjalnych klientów dzielimy na:
- wzrokowców
- słuchowców
- kinestetyków, czuciowców
Jak zapewnie się Państwo domyślają najlepszym odbiorcą naszego przekazu ulotkowego będzie pierwszy typ odbiorcy czyli wzrokowiec ale także dotrzemy i do pozostałych - podpowiemy jak...
Wzrokowca wyróżnia odbiór tego co zobaczy - zachowana symetria i porządek na naszej ulotce a także przejrzystość, lubi czytać, zwraca uwagę na szczegóły.
Słuchowiec - najlepszy przekaz dla osoby o dominacji słuchowej to jak się domyślacie przekaz głosowy, którego nie jesteśmy w stanie osiągnąć na ulotce. Najlepszym sposobem zwrócenia uwagi będzie umieszczenie fotografii powiązanych tematycznie z przekazem na ulotce czy ikon nawiązujących do niej.
Kinestetyk - w tym przypadku musimy dotrzeć szybko obrazami i krótkim przekazem, który go zainteresuje choć po otrzymaniu ulotki istnieje duże prawdopodobieństwo iż zostanie ona złożona w kostkę lub przeistoczy się w origami ;-)
Złoty środek odbioru przez osoby o wszystkich tych trzech cechach?
1.) Przejrzysty przekaz bez natłoku informacji
2.) Użycie zdjęć i ikon zgodnych z tematyką dla szybszego pierwszego odbioru przekazu
Co warto umieścić na ulotce?
Jeśli oczekujemy szybkiego efektu warto pomyśleć nad atrakcyjną ofertę cenową na produkt lub promocją, która będzie uwidoczniona na ulotce na pierwszym planie.
Jeśli planujemy stworzenie ulotki informacyjnej należy pamiętać nie tylko o treści a także o zdjęciach, które skojarzą tematykę oferowanego produktu/usługi.
Jeśli chcemy skierować klientów do naszego punktu czy sklepu nie należy zapominać o umieszczeniu mapki na ulotce, która pokieruje potencjalnego klienta do nas.
Czego należy unikać przy tworzeniu ulotki reklamowej?
Zbyt dużej ilości treści - nie starajmy się za wszelką cenę zapchać ulotkę jak największą ilością informacji, tekstów - musimy zostawić trochę oddechu na przygotowywanym projekcie. Wbrew pozorom jeśli mamy dużą ilość tła na projektowanej ulotce a nie samą treść od krawędzi do krawędzi to ulotka jest przyjemniejsza w odbiorze, bardziej elegancka, profesjonalna i co najważniejsze czytelna.
Umieszczania logo, testów i innych istotnych elementów przy krawędzi ulotki - zarówno ze wzglądów estetycznych jak i bezpieczeństwa gdyż podczas procesu introligatorskiego teksty znajdujące się za blisko linii cięcia mogą zostać przycięte. Zawsze staramy się umieszczać elementy nie mniej niż 3mm od linii cięcia a optymalnie zalecamy odsunięcie 5-6mm od linii cięcia.
Umieszczenie ramek na ulotce - tutaj jak w przypadku treści obowiązuje ta sama zasada tylko musimy wziąć pod uwagę możliwość przesunięcia noża introligatorskiego nawet do 1mm. Jeśli na ulotce będzie ramka o grubości 2mm a nóż przesunie się o 1mm to ramka z jednej strony będzie miała 1mm a z drugiej 3mm i to przesunięcie będzie bardzo widoczne. Jeśli zastosujemy ramkę np.7-8mm przesunięcie nie będzie już zauważalne.
Umieszczania zbyt dużej ilości kolorów - wyjątkiem będą ulotki dla przedszkoli, żłobków czy o tematyce dziecięcej.
Używania zbyt dużej ilości rodzajów czcionek.
O czym należy pamiętać przy tworzeniu ulotek:
Przekazanie przygotowania projektu profesjonalnemu grafikowi - starać się unikać amatorskich projektów na nieprofesjonalnych darmowych programach.
Jeśli chcemy aby ulotka zarabiała na siebie musi być przygotowana odpowiednio zarówno kolorystycznie, jakościowo (odpowiednia rozdzielczość zdjęć itp.) i zgodnie z panującymi ogólnymi zasadami.
Jeśli mimo wszystko chcą Państwo wziąć wszystko w swoje ręce i samemu/ej przygotować projekt ulotki zachęcamy do zapoznania się z naszymi tutorialami gdzie staramy się trochę przybliżyć proces projektowania ulotki jak również prawidłowego użycia kolorów i zapisu.
Pamiętajmy o logo - to ważny szczegół, który pozwoli stworzyć rozpoznawalność marki i wyróżni nas na tle konkurencji.
Umieszczeniu pełnych danych kontaktowych wraz z godzinami otwarcia jak i adresem strony www.
Umieszczeniu atrakcyjnych zdjęć - profesjonalnie zrobione zdjęcia zawsze uatrakcyjnią naszą ulotkę, jeśli takowych nie mamy możemy zlecić sesję profesjonalnemu fotografowi lub wykupić je z baz gotowych zdjęć stockowych.
Sprawdzenie błędów ortograficznych, stylistycznych i interpunkcyjnych - najlepiej jeśli po przygotowaniu ulotki damy ją swoim znajomym lub współpracownikom do sprawdzenia - każdy wychwyci co innego i im dokładniej sprawdzimy ulotkę unikniemy kompromitacji u odbiorców.
Sprawdzenie danych adresowych - bardzo ważny szczegół przy finalnym akcepcie ulotki do druku. Czasem wkradnie się czeski błąd gdzie zamiast 6 będzie 9 i już, żaden klient się do nas nie dodzwoni.
Na co trzeba zwracać uwagę przy zleceniu druku ulotek?
Rozmiar ulotki - wiele drukarni stara się dać bardziej atrakcyjną cenę przez zmieszczenie większej ilości ulotek na arkusz a co za tym idzie zmniejszenie rozmiaru drukowanej ulotki.
Jakość druku - jeden z najważniejszych elementów wpływających na wygląd finalny ulotki.
Technologia druku - przy nakładach do 250szt drukujemy ulotki na maszynie cyfrowej produkcyjnej co pozwala zachować maksymalnie wysoką jakość, nakłady od 250szt drukujemy offsetowo dzięki czemu jakość idzie w parze z ceną (większe nakłady w druku cyfrowym są nieopłacalne).
Wybór gramatury papieru do naszych ulotek
Osoby które nigdy nie miały styczności z zamawianiem ulotek a jedynie do tej pory wyciągały reklamy ze swoich skrzynek zadają sobie pytanie co to jest papier kreda 130g a co to offset 90g?
Gramatura to nic innego jak waga arkusza papieru o rozmiarze 1 metr x 1 metr. Jeśli mamy gramaturę 130g to arkusz m2 waży 130g.
Na rynku stosowane są różne gramatury papieru:
• Papier gazetowy 50-60g/m2 używane głównie do produkcji gazet
• Papier offset 70-120g/m2 używany do druku papierów firmowych, notesów i innych materiałów po których będziemy chcieli pisać.
Papier ten nadaje się do druku offsetowego ale różni się strukturą od papieru kredowego i wyżej wspomnianą właściwością przyjmowania tuszu czego nie posiada papier kredowy.
• Papier kredowy jest to papier powlekany pigmentem mineralnym dzięki czemu jest bardziej śliski a zarazem bardziej estetyczny, lecz posiada obniżoną wsiąkliwość.
Na ulotkach drukowanych na papierze kredowym błysk nie jest łatwo pisać długopisem czy postawić pieczątkę - w większości przypadków rozmaże się.
Sprawa łatwiejsza będzie przy wyborze papieru kreda mat lecz nie każdy długopis podoła temu zadaniu a pieczątka w 99% i tak się rozmaże.
Papier kredowy zazwyczaj występuje w gramaturach: 115, 130, 150, ,170, 200, 250, 300 i 350g/m2.
W naszej drukarni stosujemy gramatury: 130, 170, 250 i 350g/m2.
Sztywność ulotki przeważnie wzrasta wraz z rosnącą gramaturą papieru, lecz nie jest to regułą. Papiery kartonowe mają większą sztywność a nie koniecznie większą gramaturę od porównywanego papieru kredowego.
Papier kreda mat lub błysk 130g/m2 - najczęściej używany papier przy produkcji ulotek reklamowych - większość ulotek znajdujących się w naszych skrzynkach jest drukowana właśnie na tym papierze. Nie polecamy mniejszej gramatury, gdyż podczas dystrybucji bardzo się niszczy i musimy liczyć się zarówno z dużym odpadem jak i negatywnym odbiorem
Papier kreda mat lub błysk 170g/m2 - tutaj mamy trochę sztywniejszą ulotką co doda trochę elegancji i ulotka nie będzie aż tak podatna za załamania.
Papier kreda mat lub błysk 250g/m2 - nasza ulotka będzie już bardzo sztywna, podchodząca pod papier wizytówkowy, często stosowana jako foldery na targach. Rzadko używana do ulotek rozdawanych na ulicy czy wrzucanych do skrzynek pocztowych.
Papier kreda mat 350g/m2 - papier używany głównie do produkcji wizytówek lub ulotek, które dodatkowo uszlachetniamy folią matową lub błyszczącą co nadaje kolorom na ulotce wyrazistości jak i zabezpiecza ulotkę przed szybkim zniszczeniem.
Papier często stosowany przy produkcji kart menu (foliowane) które są podatne na zniszczenie czy zalanie.
Jeśli nie udało się nam przybliżyć wyobrażenia o stosowanych papierach zapraszamy do nas do punktu w Warszawie przy ul. Puławskiej 17 gdzie przedstawimy próbniki papieru do produkcji ulotek.
Podczas wizyty w naszym punkcie przedstawimy przykładowe realizacje ulotek reklamowych jak i doradzimy w zakresie realizacji zlecenia.
Projekt ulotki
Nasze studio graficzne zapewnia przygotowanie projektów ulotek zgodne ze standardami druku.
Nie masz pomysłu na projekt? Coś wymyślimy, zaproponujemy, zaprojektujemy.
Masz pomysł na projekt ale nie posiadasz umiejętności pracy na programach graficznych? Prześlij nam narysowany projekt a my zaprojektujemy Twoją ulotkę.
Dostawa zamówionych ulotek:
Dostawa ulotek jest bezpłatna w jedno miejsce na terenie Rzeczypospolitej Polski. Bezpłatna dostawa nie obowiązuje tylko przy ulotkach "na dziś".
Istnieje możliwość dostawy NO NAME (bez podanego nadawcy) jak i możemy wprowadzić Państwa firmę jako nadawcę paczki.
O chęci dostawy należy poinformować w momencie składania zamówienia.
Lokalizacja drukarni w Warszawie:
Nasze punkty w Warszawie:
WOLA - ul. Jaktorowska 8 lok.U3, 01-202 Warszawa tel. 514567777
MOKOTÓW - ul. Puławska 14, 02-512 Warszawa tel. 733227777
kontakt mailowy: biuro@ulotki777.pl
kontakt telefoniczny: +48 510 567 777
Oferujemy kompleksową obsługę od projektu poprzez druk i dystrybucję materiałów reklamowych.
Najwyższe standardy druku, proces kontroli i technologia produkcji w naszej firmie zapewniają utrzymanie wysokiej jakości finalnego produktu w możliwie krótkim czasie.
Nasza firma istnieje nieprzerwanie od 2009r. i z roku na rok staramy się poszerzać zakres drukowanych produktów celem zapewnienia kompleksowych rozwiązań poligraficznych.
Ulotki reklamowe to nie tylko nasza praca, to także nasza pasja, dzięki której jesteśmy zaangażowani w każde zlecenie niezależnie od nakładu.
Zachęcamy do przejrzenia naszych pozostałych produktów jakie oferujemy poza ulotkami - znajdą je Państwo w zakładce DRUKARNIA.
Współpracujemy z agencjami reklamowymi, korporacjami, firmami jak i klientami indywidualnymi.
Wystawiamy faktury VAT.
Zapraszamy do współpracy z naszą drukarnią.
Teraz także w ofercie wydruki ekspresowe.
Czas realizacji od 2 do 4 dni w zależności od zamawianego artykułu.Zależy Ci na czasie - ta oferta jest dla Ciebie.
materiałów reklamowych